Saturday, November 3, 2012

Tak_Nak_Merepek

bloq kali ni aku xnak merepek banyak..tapi cukup bermakna untuk dya selami kata2 untuk post kali ni..huhuhu..da bpe hr da aku xdpat gadoh2,msg2 dya..kol lagi lagi..dya da benci aku sangat2..ok2..its ok..tak kesah la dya nak benci aku..nak meluat kat aku..aku just nak gtau dya..aku syg sgt2 kat dya..xksah la dya xnak balas msg2 aku..aku fham..sbb dya benci aku sgt2..kn aku ckp..slagi dya xckap dya tolak aku cara baik..aku tetap tgu dya bpa tahun sekali pun..huhuhu..selama ni masa dya dgn arwah aku bleh ja tgu dya..hehehe..erm..org kata nak benci org jangan lama2..nnt merindu..tu la..kalau aku rindu dya..aku nangis sambil berdoa..Allah perkenan doa aku..Alhamdilliah..huhuhu..
Naset,sha tgu naset na..xksah la naset cemuih benci sha..ht sha da lama utk naset..relation kat tepi ni relation sha dgn naset..sejak 4 january..1st time naset syum kat sha..huhuhu..sbb tu sha nak sgat naset syum.. :) peace no war..

chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha