Monday, November 12, 2012

SomeThing4SomeOne..

1st sekalai takziah buat jiran aku..al-fatehah bt Mohd Fazli b Omar..telah pulang ke rahmatullah..umur muda2 lagi..penyakit menguasai diri..huhu..tringat kt arwah 2 org kakak aku..Nur Hidayah bt Musib & Nuramira Liyana bt mazlan..kak dayah meninggal masa dya baby lagi..so,sah2 masuk syurga..da ada sorg yang 2gu mak ayah aku kat akhirat nnt..kak yana meninggal sebab terlalu banyak penyakit dya perlu tanggung..tapi aku sure syurga akan dya duduki..dr segi amalan dya,pyampain nasihat2 dya..org ikut..aku berdoa moga dya ditempatkan di syurga..Amin..

2nd baru aku nak mula mengarang..10 hr xmgarang..hehehe..10 hr gak la aku tak crita pasal kekasih hati aku kan..hehehe..da lama gak aku tak beretoh dgn dya..nampak kot jauh ja..nampak moto dya pun jadi la..hehehe..pastu nampak keta dya pun sama la..mcm nmpak dya..hehehe..rindu tu ada..mau tak dak..1bulan dya dok dgn aku..huhu..aku rsa macam2 la..huhu..sbb 2 masa aku dok sakit aku rsa rindu sgt2 kat dya..huhuhu..ntah la..wehh,arwah prnah bagi cincin naset bagi kat dya..dya kata dya da xmuat..da kurus..ye la..org sakit..masuk2 kat aku muat..arwah sarung sendri kat aku..dya kata jaga cincin ni dan anggap dya lepas naset kat aku..time tu aku pk arwah gila..skrg baru aku tau..arwah xleh nk hdup dgn naset..Allah Huakbar..banyak sungguh kenangan..dan smpai skrg aku pkai cincin ni..

aku pakai sbab aku teringat amanat arwah..aku tau naset benci kat aku..tapi aku xpernah benci dya..dalam hati aku masih ada sayang,kasih,cinta,suka kat dya..tapi,siapa lah aku ni nak sentuh hati dya..nak bagi dya sayang,kasih,cinta,suka aku..hati org tak leh paksa..biar lah aku sorg sahaja yang merasai persaan tu..biar lah aku bertepuk sebelah tangan..biarlah aku seronok sendri..yang pasti aku yakin jodoh pertemuan tu Allah yang tentukan..
naset2..sesekali nak sangat aku jumpa dengan hg..menatap mata hg yang sweet tu..hg minum pati prun tu ek..sbab tu mata hg cantik..hehehe..suka mata hg..hehehe..
aku tak menjaga tepi ken hg..tapi napa budak hg dgn hg jaga tepi ken aku ek??aku minta sokongan dr tu..aku xharap masuk unit tu..aku just nk masuk unimap..tapi,aku xsangka dr nk masukkn aku kat unit tu..aku xmnta naset..dan aku xmnolak..syaifullah ckap,bagus klau aku masuk unit tu..sbb aku da tau selok belok unti tu..tapi aku xtau la naset..hg dgn budak hg tu xska aku..mcm mna nnt aku masuk unit tu..aku nk anggap hg macam org yang aku kenal dlu..ntah la naset..istikharah,hajat mungkin aku akan buat untuk terima semua ni kan..sebab aku percaya Allah..Allah akan bagi aku pertunjuk..hg tengok gambaq ni..

memang jelas aku gila kat hg..tapi hg jangan risau..aku xbuat keja gila..aku bukan khurafat..huhu..gambar ic hg tu aku dapat kat google search  mohd nasir haron..yang unimap punya..try la..kot ingat aku mohong..haha..jangan risau na..aku hanya abadikan dalam ni ja..sebab biaq p la smpai mna pun aku p aku tetap bawa hg..hahaha..senyum la sikit..hg ni sweet..macam ayaq sweet corn kat beger cafe..rm3..sedap ooo..hehehe..mahai..mahai cam senyuman hg..senyuman hg tu lagi la mahai..hehe..
jom naset..nak siap2 p raya..raya depavali..tau dak arwah suka makan apa masa p kedai mamak??tosai..hg tau tosai??hg p la try makan sbab apa dya suka makan..hg makan 1 pun da kenyang..tapi aku suka mkan capati..hahaha..naset..kalau hg baca blog ni..baguih la..aku harap hg faham persaan aku..dan dapat bercakap dengan aku cara elok2..sbab aku mengharap yang elok2 dari hg..ok la naset..i love u..muah5..tau dak sebab apa 5x??yang dituntut oleh islam mencium suami/istri..assalamualaikom..



chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha