Friday, November 30, 2012

Allah Huakbar..saat aku update blog status ni..hanya ditemani air mata yang tak henti mengalir..aku tahu silap salah aku..gangguan aku yang dya terpaksa buat keputusan tukar unit..kalau dya sayang unit tu..sumpah aku akan stop kacau dya..dan sebut tentang dya..aku nak sangat dya dok kat situ..dan aku tak akan terima jawatan tu kalau dipanggil temu duga..aku sayang dya..dan aku akan berkorban..berkorban hati dan masa depan..aku nak gak dya berjaya..dan bahagia..aku tak boleh nak cta semua ni kat orang lain..sebab tu aku nangis..sebab banyak sangat dalam hati ni aku tanggung..Allah Huakbar..aku tak boleh nak cakap apa dekat dya kalau hati dya da tak boleh nak ikhlas maafkan aku..ikhlaskan lah naset..aku nak bercakap melalui hati..ingin aku berbincang dngan mu..dengan harapan dapat penyelesaian sebuah masalah ini..
chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha