Sunday, November 25, 2012

Kekeliruan DiHati..

KEKELIRUAN DIHATI..

hanya Allah sahaja yang mengetahui..perlu ke perbincangan tentang hati ini??sedangkan hati ni tak pernah diambil peduli oleh dya??huhuhuhu..Ya Allah..berat sungguh ujianMu..mengapa saat aku bersama Amin..hati aku bersama Nasir..sedangkan aku telah memanjatkan doa padaMu moga dijauhkan perasaan aku dari memikirkan tentang dya jika dya bukan jodoh aku..adakah dya jodoh aku Ya Allah??aku bukan mengeluh Ya Allah..tapi aku tidak ingin menganggu kehidupan dya lagi Ya Allah..bagaimana aku bisa lupakan dya Ya Allah..sehingga hati aku begitu sakit memikirkannya..tapi aku menghargai perasaan Amin Ya Allah..tapi dya sedaya upaya melakukan yang terbaik untuk aku..sedangkan aku melakukan yang terbaik untuk Nasir..perlukah aku mengikut kata hati atau aku perlu menjaga hati??dalam masa yang sama 'dya' kembali untuk membuktikan perkara sebenar pada Nasir..perlu ke semua ini berlaku??perlu ke aku dihina??dimaki??dibenci??demi menjaga hati 'dya'..??yang pasti aku dibenci oleh Nasir..minta maaf pun da tak guna..dya bkan umat nabi Muhammad yang sudi maafkan dengan ikhlas..kalau la waktu boleh pusing balik..nak je aku bagitahu aku terpaksa ambil alih semua ni..tapi sekarang kalau aku bagitahu tak ada makna lagi..dya dah tak boleh nak percaya..tapi dya boleh sedar..kekerasan kak yana dengan klembutan dan kesabaran aku..aku hanya boleh berserah pada Allah..sepenuhnya hati aku..aku serah pada Allah SWT..biarlah dya yang menentukan yang terbaik untuk aku..Allah Huakbar..biarlah kesunyian ini diubati dengan alunan kalimah Laillahailahuallah..


chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha