Saturday, November 17, 2012

Menyebut lagi..

sekali lagi aku menyebut..menyebut tentang apa ya??hehehe..tentang sapa lagi..bila dya baca mesti dya kata aku nak jatuhkan maruah dya plak..sapa lagi..Mohd Nasir B Haron la..hahha..
aku menulis lagi tentang ni..bukan nak menjatuhkan maruah dya..tapi nak menyatakan..kenapa aku tak boleh nak hilangkan dya dalam hidup aku..nama dya..gambaq2 dya..aku dok lagi tersimpan dalam wallet aku..huhuhu..ntah la..nak kata aku ni sayang dya..tak tau la..sedang kan dya tak pernah sentuh hati aku pun..tak pernah sayang aku pun..tapi bila aku solat aku minta Allah jauhkan aku dari dya..minta jauhkan perasaan aku ni..tapi dya hadir gak..bangun tidoq..nak tidoq..nak buat keja..huhuhu..ntah la apa perasaan ni..dya mungkin da bahagia jumpa dengan org baru..harap2 dya terjauh dari sebarang maksiat dan zina..dan harap Allah lindungi dari semua dosa2..aku ni walau dya da tolak dengan cara dya..aku terima la..aku da sedaq dri..tapi biaq la dya tau aku ni tetap semat dya dalam hati aku..aku tetap tunggu walau da dekat 3 tahun..biaq la..aku tetap sayang dya dalam hati..ok la...aku ni demam masa dok taip ni..jom nak makan ubat pastu tidoq..huhuhuhu..time demam macam ni aku nak rasa sangat ada org caring sal aku..tapi apakan daya..tak ada siapa yang sudi..huhuhuhu..nasir aku harap hg boleh jaga diri..mau hg jadi apa2 gtau la..aku boleh insyaAllah..nak caring pasal hg..jom nak rehat..tatatatitititututu..

chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha