Wednesday, October 31, 2012

Warkah Untuk Nasir...

Ya Sudah lah..bila dengar banyak kali lagu tu..rasa cam mna tah..huhu..naset2..dya dok nak belakon bagai plak mlam ni..naset,arwah ada tulis semua tentang hg dalam diari dya..sebab tu aku tak pernah nak pk hg apa2..aku caya hg naset..dya soh sapa yang baca diari dya..percaya setiap apa yang dya tulis..aku percaya hg naset..xyah belakon k..aku hanya nak bagi paswood tu ja..hg smpai nk mengarang perah otak nk karang ayat kat aku..hahaha..huhuhuhu..thank ya naset sebab jadi pembaca setia bloq ni..bloq ni aku tak letak kat fb..jangan riso..
huhu..sampai bla ek hati ni untuk naset??sampai aku tak bagi ruang kat org len lepas ptus tunang dgn ikhwan??huhuhu..naset ganti balik..kemanisan wajah dya..senyuman dya..aku akan jadikan dya kumbang yang tak kan mati dalam hati aku..dya xpernah cakap tntg dya nk tolak aku..perasaan aku..so,mcm aku gtaw..aku akan tetap tunggu dya..arwah da banyak yakinkan aku..dan amanah terakhir dya untuk tetap jaga dan tengokkan naset susah untuk aku lakukan..sebab aku tak bleh jaga dan tengok dya..huhu..aku sakit kepala..macam2 masalah aku nak kena pk..soal kes kat makhamah..opis..abg aku..anak2 mnakan aku..aku bleh tak ggu dya..tapi sebelum tdo aku tringat kat dya..arwah ckap ucp la selamat mlam setiap mlam kat naset..so,aku trikut dya..apa kemahuan dya..sebab aku nk dya tenang kat sana..huhuhu..aku terpaksa naset..aku pun sibuk xdak masa nk ggu hg..tapi mlam je aku da tak sbuk..aku akan trigat kt hg..maafkn aku..ni wey naset..hg ble blakon..tapi aku tak ble caya tu betina hg..sebab aku  yakin tu hg..naset,cepatnya hg dapat pganti..sebab aku dapat tau husna tu da tgalkn hg..pzah gtau kat aku da malam dya kol tu..hg tak rasa menyesal ke??sebab husna tu hg terpaksa khilangan seorg wanita yang jadi semngat hg suatu ketika dlu??last2 dya tgalkn hg??ke hg da balik dgn dya balik??dya da bleh share masalah dgn hg mcm arwah share dgn hg??nikahilah wanita dgan 4perkara..naset bca la buku yang arwah bagi..dan yang aku garis2kn tu..arwah nk sangat naset bahagia..cri la yang lebih baik dri dya..jom aku sakit kepala..jumpa next blog k..semua tentang hg..hahaha..bukan aku tak tahu hg nampak aku masa hg dok tunggu nak lintas moto kat seriab masa aku balik keja 30hb hr tu..hg da nmpak aku jauh lagi..tapi,hg pusing trus muka hg baling bleh car wash..naset,sebelum hg nmpak aku tu..malam tu aku da doa kt Allah..sbab aku nak sangat jumpa hg..Allah bagi aku nampak hg..walau tengah hari tu aku kluar dgan miza..hg xdak..tengok keta hg pun jadi la..:)hahaha..jom nak tidoq..sakit kepala..selamat malam abg..assalamualaikom..

chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha