Thursday, October 4, 2012

Ketidakpuasan Hati..

Assalamualaikom..dan selamat pagi salam sejahtera..
pagi2 celik mata pas solat subuh da tak bleh tidoq..huhudok teringat kat someone ni..da putuskan persahabatan..dya siap merayu jangan ganggu dya la bagai..aku terima wey..aku cuba la tak kacau dya..huhuhu..itu semua hanya sepasang kasut..kui3..aku ni mangsa keadaan kan?tapi tak pa la..dya ble buat cam ni..dya juga mungkin tak tau nk ingat handphone yang dya dok guna tu yang aku..aku halal la..tak mau jadi buruk siku..sakit hati ooo..aku ingat dya ni jenis spesis ada masalah tak lepas kat org..rupa2 nya..lepas kat org..ada masalah ngan awek..tapi org yang tak bersalah jadi mangsa..besa la..org lurus..aku nk cakap dalam ni puas2..nak ketuk kepala yang lembab tu susah gak..satg org kata apa plak..aku harap bila dya baca ni dya ble tau la..dya tu bodo..luruih..loi!!huhu..ok!aku dpat taw kak yna gtau..depa putuih pasal betina tu yang cri dya..hebat betina tu..cri naset..pastu naset ni yang dok sanggap..nak bleh lepaih gian dekat2..terima ja la..biaq pun dya tau betina dya tu bekas banyak org..tah2 bawa penyakit..biaq mampos!jaga sungguh hubungan dya betina tu..nak kawen ngan betina tu la gamaknya..tapi dengaq dari org2 opis dya..naset jarang da kluaq ngan betina tu..xtau la betoi ke dak..mau betina tu susah sanggap kot cri naset..tapi naset kan bodo..hahaha..yang dok ada depan mata..yang dok ada ikhlas terima dya..ble plak dya buang lagu ni..aku tau naset tu dok gila2 kat betina tu..biaq la kita terima org yang syg kita..bukan kita syg kat org..tapi aku ni tak dak org syg..aku syg dya moga2 dya ble trima aku lepas kak yna..kak yna pun aku tau dya da tawaq hati ngan naset..ya la..banyak sungguh dya tau sal naset dri mana pun tak tau la..huhu..sapa yang nak org yang dok menipu..semalam dya gtau dya tau naset nak p penang pagi ni..tapi naset tak gtau dya pun..aku ckap apa..buat apa dya nak ckap kat akak..dya kan da ada betina len..dya mesti bgtau kat betina dya..entah la naset2..hang dok nampak da betina hg tu jauh lebih buruk dr yana..cba hg cri yang jauh lebih baik dr yana..kelak hg juga yang merana..aku bukan nak masuk campoq pasal hg..tapi hg pkiaq la tengok..depan2 nnti anak2 hg..generasi2 hg..akan jadi macam betina tu..zina maksiat org tengok buat tak tau ja..hg mau ka lagu tu??hg mungkin dok pikiaq sonok la ja..tapi hg ni laki naset..hg bakal imam,ketua kluarga..hg yang kena bentuk keluarga hg..mau la ni betina hg tu tak berubah..macam mna dya nk didik anak2 hg??besok2..hg menyesal tak sudah..baru la hg terpikiaq kat kata2 aku ni..tak pa la naset..hg da buat pilihan..tapi harap pilihan hg tu plihan yang terbaik la..untuk adik2 hg..mak ayah hg..ok..aku nk ckap ni..klau hg bawa dya jumpa ayah ..dya salam ayah hg..tu bukan wanita yang hg cri..haram wey..Allah..la pun hg dok buat kerja haram..lupa..tak guna aku bagi nasihat..hahaha..aku tak tau la naset..awat yang hg tolak aku..aku hanya ada sekeping hati untuk hg ja..selagi ANAM tu tak patah dr kunci moto aku..selagi tu hg dok ada dalam hati aku..aku tak minta hg terima aku..mungkin tu berat bg hg..huhu..tapi aku akan setia menunggu hg..bila hg rasa terdetik kat hati hg..hg teringat kat aku..dan kak yna da tak ble terima hg balik..aku mungkin ada masa tu..dan aku akan putus harap bla dpat jemputan dr hg..2tahun 8 bulan sampai skrg..aku dok mengharap kat hg..suka tengok hg senyum..teringin nak jaga hati hg..teringin nk sentuh hati hg..tapi entah la..aku tak tau pasal apa hg tak bleh terima aku..huhuhu..ok la..da banyak sangat aku dok ngata kat hg..tapi klau hg tak sedaq gak..mungkin hati hg da gelap..tak dak NUR da..bla maksiat..zina yang hg buat tu..astagfirullahalazim..umoq 28 da naset..smpai bla nak buat dosa??huhhh..renung2kn..dan selamat beramal..

chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha