Friday, October 12, 2012

Kekhilafan..


assalamualaikom..
sob3..sedih2..semalam khamis 11/10/2012..aku p opis unit multimedia..tujuan memang tujuan atas nama kerja..jumpa su dr othman..sebab nk minta sain dr..nak minta sokongan masuk unimap..tension la..keja kat tempat skrg ni..huhuhu..ya la..semua atas kepala aku nak kena urus..aku la penghantar surat..aku la kerani..aku la akauntan..semua aku nk kena buat..cleaner pun aku..huhuhu..warghhhh..tapi semua ni pengalaman..pengalaman hidup untuk terus berbakti atas dunia ni..huhuhuhu..sambung balik aku p unit multimedia..jadi malas memang nak naik..nak mengadap muka someone yang da memang putuskan persahabatan..sapa lagi..memang aku tak bercakap..tak tengok pun dya..tapi aku teringin nak cakap dgn dya..tengok muka dya..tapi sebab someone juga keadaan kami jadi macam ni..huhuhu...aku bukan nk putuskan silaturahim..tapi dya..dya yang terpaksa..sebab nk jaga hati "buah hati" dya..huhuhu..tak pa la aku tak kisah..aku faham..aku ni hanya seorg yang akan tetap terus menanti..huhuhu...

hhuhuhu..kenapa ya..bila aku dah bersedia..masih tidak ada apa2 yang aku dapat..aku dah bersedia menjadi seorg isteri..aku alhamdulillah sudah mampu uruskn rumah..memasak untuk mak ayah aku adik2 aku..tapi..jika jodoh tu masih belum sampai..tak mungkin juga la aku dapat untuk menjadi seorg isteri kepada seorg suami..sesungguhnya aku begitu sunyi dalam kehidupan sekarang..tanpa seseorang yang sudi menerima hati aku seadanya..aku hanya ada hati yang ikhlas untuk membahagiakan seseorang yang sah untuk aku gelarkn dya seorang imamku..

Ya Allah..
aku 'Aisyah Munirah bt Musib benar2 menyayangi dya,Mohd Nasir b Haron..
kau peliharalah dya..kau jagalah dya..
kau berilah yang terbaik dalam hidupnya..
Ya Allah..
jika kau takdirkan dya untuk aku..
kau dekatkan lah hati dya dengan hatiku..
Ya Allah..
jika kau takdirkan dya bukan milikku..
kau berikanlah kebahagian kepadanya..
dengan memberikan seseorang yang terbaik dalam hidupnya..

aku rehda dan aku berserah PadaMu 
Ya Allah..
Amin Ya Rabbal'alamin..

terima kasih kerana tolong aminkn doa ni..
harap dya membaca..dan mengerti maksud hati aku ni..sampai bila pun tak pa..aku bleh tipu semua org yang aku tak menyukai dan menyayangi dya..tapi aku tak bleh tipu diri aku dan diri dya..dya sememangnya sudah tahu..tapi aku tahu berat untuk terima aku..aku sanggup tunggu bila saat dya dikecewakan..aku ada bila dya dah bersedia menerima aku..dan aku ada setelah kak yana tak mengharap padanya lagi...mfkan sha kak..


chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha