Wednesday, October 24, 2012

Maafkn saya,naset..

kadang- kadang aku menyayangimu,kadang-kadang aku membencimu..tapi tak pernah ku lewatkan sedetik pun tanpa merinduimu ... .walaupun sukar untuk mendekatimu tapi..tak pernah luntur dihati ku.. ku tetap mendoakanmu dalam setiap doaku..


ya..itu je yang dapat aku ungkapkan buat dya..yang dah aku nekad kan diri untuk tidak menganggu dya..cukup la sekadar aku mengingati dya dalam setiap doa aku..walaupun aku termimpi yang indah2 tentang dya dan aku..mungkin itu hanya sekadar mainan tidur..kerana terlalu letih memikirkan tentang dya seharian..jika dya bukan untuk aku..aku redha..tapi jika hati dya sudah terbuka untuk aku satu hari nanti..akan aku menjaga,dan menutup aibnya didunia dan diakhirat..aku redha dan pasrah dengan keadaan macam ni..mungkin takdir,dan hikmah semua ni..dya membenci aku hanya kerana sebuah amanah..aku rehda demi Allah aku buat begini..hanya Allah SWT yang tahu jika dya tidak mempecayai semua ni..tapi,siapa kita dalam dunia ni nak membenci,menghukum sesama manusia..sedangkan Allah SWT menjadikan kita sebaik2nya manusia..hanya Allah SWT yang layak menghakimi kita..kerana Allah SWT adalah hakim yang paling adil..



buat MOHD NASIR BIN HARON..

selagi sha bernyawa..sha tak akan rasa penat untuk mendoakan semoga hati awk terbuka dan lembut untuk memfkan saya atas kesalahan yang awk hukum saya sebegini rupa..saya sudah menyatakan sedangkan nabi Muhammad SAW boleh memfkn umatnya..Allah SWT bleh mengampunkan dosa hambaNya..inikan pulak awk..kita dijadikan Allah SWT sama je..tapi berlainan jantina..kita sama2 tak sempurna hidup didunia ni..tapi kita ada perbimbing yang paling sempurna..iaitu Allah SWT..asal awk sama dengan saya..dari tanah..kenapa awk menghukum saya sedangkan Allah bleh terima doa saya??ucapan kalimah syahadah itu awk sebut didalam setiap solat awak..tapi,kenapa awk tidak membuktikan yang Allah SWT itu wjud??saya hanya manusia biasa..sering buat salah dan saya sedar..org2 lain juga manusia biasa..kenapa awk bukan manusia biasa ke??adakah awk sempurna dimata Allah SWT??sedang Dia menjadikan awk tak sempurna..setiap manusia adakalanya sering melihat kesalahan org lain..sedangkan kesalahan sendiri tak dpat dilihat..mengapa kesalahan org lain dapat dihukum..mengapa kesalahan sendiri tak bisa dihukum??saya minta mf byak2 dr awk..jika sampai saya tak bernyawa lagi satu hari nnti..awk masih tak dapat memfkan kesalahan saya..saya redha..tapi,tenangkah awak didunia??tenangkah awk sekarang??saya tahu,awk masih tercari2 dimana ketenangan tu..ketenangan tu akan dtg jika awk solat 5waktu sehari semalam dalam hidup awk selama bernyawa..dan memfkn setiap kesalahan manusia yang bersalah pda awk sebelum awk beradu..dan juga bersilaturahim sesama manusia dengan baik..mana tahu,jika awk tak bangun esok pagi..qada' dan qadar Allah SWT jangan lah kita tak percaya..cuba awk baca rukun iman dan rukun islam..mesti sekarang awk tercari2..yang mana dulu patut dipercayakan??mfkn saya sblum awk tdur..bukan niat saya nak bagi kemarahan pada awk..tapi,saya nak mnx mf byk2 dgn awk..dan ikhlaskn la apa yang belaku pasti ada hikmahnya..saya pun bukan baik sangat nak cakap bab agama..tapi,saya cuba nak jadi isteri solehah satu hari nnti..jika diizinkan..dan kalau ada jodoh..saya tak mengharapkan awk..tapi,saya sentiasa berdoa..semoga satu hari nnti saya dapat pgang tangan suami saya dan pimpin dya ke janatul firdaus..Aminn..saya harap jika tidak ada jodoh antara kita..saya akan selalu berdoa semoga awk bahagia dengan pilihan awk..kerana saya hanya penyambung untuk mendoakan awk selepas arwah tidak ada lagi didunia ni..


sama2 lah merenung kesalahan kita sesama manusia..tiada yang sempurna didunia ni..melainkan yang menjadikan kita sebagai manusia..mfkan 'AISYAH MUNIRAH BT MUSIB wahai MOHD NASIR B HARON..saya tetap menyayangi awk..


chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha