Tuesday, October 30, 2012

KerinduanYangTidakTertanggung..

ya..aku amat merinduinya..tapi..dya amat membenciku..aku redha..aku terima..aku baru lepas solat isyak..saat aku taip blog ni..air mata aku tak henti bercucuran..saat aku sedekahkan yassin pada arwah Nuramira Liyana Bte Mazlan aku tak dpat baca dengan lancar sebab aku rindu dya sgt2..dan bersulam rindu dgn Mohd Nasir B Haron..ya..walaupun sebulan aku kenal rapat sangat dengan naset..ya..dya caring..saat aku sakit cam ni..aku teringin nak luah kat dya..macam kak yana luah kat dya..aku xdak sapa2 nk luah..nak faham aku..aku teringin nak dya faham aku..masa aku berdoa tadi lepas solat..air mata aku membasahi pipi..aku panjatkan doa setinggi2 nya pada Allah SWT..aku brhrap doaku smpai pada arwah kak yana..dan salam kerinduan ku ni pada naset..sampai bila aku nak  hukum diri aku sendri??aku nak tolak semua lelaki yang nak kenal aku??sedangkan naset tak pernah cakap dya tolak aku..sedangkan naset tak pernah cakap "sha,abg naset tak bleh trima sha..abg naset harap sha faham..dan ckup la kta berkawan..dan abg naset anggap sha mcm kwan2 abg naset sndri" aku tringin sgat nak dya ckap mcam tu..tapi,tak mungkin..naset xdpat cakap cam tu..sbab tu aku akan terus tunggu dya..sebab dya tak pernah tolak aku..rindu aku ni tak tertanggung sehingga dalam solat aku tadi..jika dya rasa mengingati aku..itu bukan perasaan dya..tapi hembusan doa aku kat dya..rindu aku kat dya rindu kerana Allah..Allah adalah penyampainya..tapi,ego dya mengawasi diri..tak mungkin dapat terluah..jika ia terluah..aku sujud syukur kerana Allah mengutuskan aku sesuatu..Ya Mohd Nasir..adakah awk juga merindui saya??adakah awk mengingati saya??tak perlu lah awk bersuara..ckup la awk brckap dlam hati.."awk benci saya,tapi awk rindu saya" jika ia betol..aku tak mampu nak taip panjang2..sebab aku sedih..air mata ni tak lagi berhenti kerana berat sungguh aku tanggung kerinduan ni..Ya Allah,sampaikanlah salam kerinduan ku pada Mohd Nasir B Haron..agar aku menjadi kerinduannya..aku ingin mencintainya kerana Mu Ya Allah..aku ingin membawanya ke jalan Mu Ya Allah..Izinkan aku jatuh cinta padanya kerana MU Ya Allah.. aminn Ya Rabbal'alamin..wahai kekasih hati aku,Mohd Nasir B Haron..mungkin awk akan cakap sy ni "syok sendri" tapi perasaan sy ni lahir sejak pertama kali saya diprkenalkan oleh syaifullah kepada awk..mungkin awk dh lupa pristiwa itu..tapi ckup lah sy yg ingat..sy mungkin bleh tipu semua org..tapi sy xboleh nak tpu pada dri sy dan dri awk..izinkan sy menyayangi awk sampai saat awk menolak perasaan sy pada awk..sy akan tetap menunggu awk..smpai awk menolak penantian sy..sy ingin menyayangi,mencintai dan mengasihi awk kerana Allah taala..sy mungkin tak sempurna..yang tak bisa disentuh oleh org..tapi,sy inginkan awk untuk menjadi pelengkap hidup sy..izinkan sy meletak nama awk diseluruh hati saya..sampai awk mengambilnya kembali..rindu ni saya titipkan untuk awk disetiap doa sy pada Allah..mfkan sy sepanjang perjalanan hidup awk mengenali sy..assalamualaikom..salam sayang ikhlas dr sy buat awk kekasih hati saya..


chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha