Thursday, September 27, 2012

Allhamdulillah..


alhamdulillah Ya Allah..
semalam aku 27/9/2012 aku p dataran dato shiekh..tak taw kata ada forum perdana..aduh..da la pkai lengan pendek..memula tu dapat gak berlindung dgn blazer laki puan..ariff..da dya minta balik..kacaw wey...mcam cacing kepanasan..huhuhu..aku nampak 1 jaket je kat situ..tak taw sapa punya..aku sentai..pastu bila da pkai..aku tanya kat abg zizi..ni sapa punya..aduh..naset punya..terpaksa..bukan sahaja..bukan gedik..majlis agama tu..huhuhu..aku just nak cakap terima kasih banyak2 kat dya..kerana sudi melindungi aku ..hanya Allah yang bleh balas keikhlasan dya bagi aku pinjam jaket tue..tak taw la baw apa da jeket tu..baw wangi aku tak??hahaha..dont woryy..aku tak mengamalkan ubat pengasih..hahaha..tapi nak cakap kat dya..aku masih ada jika dya sudi terima aku..insyaAllah aku tak akan bagi dya tanggung dosa aku..jika diizin kan Allah..mood masih mengharap..

chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha