Saturday, September 8, 2012

Cetusan Dari Hati


assalamualaikom wbt..

tak tahu apa nak cerita pagi ni..tapi yang aku tahu aku nak cakap aku rindu sangat kat MOHD NASIR..ye la..tengok la..mesej tak balas..telah la aku kalau nk kol..huhuhu..mudah sungguh orang melupakan aku..tapi aku tak pernah melupakan dya..walau dya dah dimiliki..jika jodoh pertemuan tu telah ditentukan aku redha dari sebuah pengharapan..sesungguhnya aku masih berharap..jika dya baca ni..aku nak dya tersenyum sebab masih ada insan yang ketiga selepas yang dihati dya dan kak yana masih sayang kat dya..kak yana boleh lagi berkawan dengan lelaki lain..tapi kenapa aku tak boleh nak terima lelaki lain..tak boleh nak seyes..aduh..adakah hati aku ni masih mengharap pada yang tak sudi??tak pa la..biarlh..huhuhu..janji aku bahagia..walaupun terluka..aku teringin sangat nak jumpa dya..sentuh dya..dibelai oleh dya..tapi,mungkin dya jijik kot ngan aku..sapa lah aku ni kan..jodoh tu rahsia Allah..kalau aku tahu siapa jodoh aku..tak kan aku berharap dengan dya..

"Ya Allah,jika MOHD NASIR BIN HARON itu bakal imamku..kau temukanlah hati kami berdua..seseungguhnya kau adalah segalanya..jika aku AISYAH MUNIRAH BT MUSIB bakal makmumnya,kau bukakanlah hatinya untuk melihat aku disini Ya Allah..aku akan mencintainya diatas jalanmu yang halal..sekiranya dia bukan untukku,kau jauhkan lah hati aku dari berharap padanya Ya Allah..aaminn ya rabbal A'laminnn.."

kenapa perlu dya yang aku sayang..cinta..suka..kagum..dan berharap??kenapa aku tak ikhlas serahkan hati aku ni kat lelaki lain??aku cuba nak serahkan..tapi aku tak ikhlas..aku berat nak terima..aku nak sangat cakap semua ni kat dya..aku harap dya akan selalu baca apa yang aku update kat blog ni..ni diari aku..ni la tempat aku meluah..aku tak berdaya nak cerita kat org sesekeliling aku..kerana aku mungkin seronok sendri..tapi,perasaan ni memang betol2 lahir dari hati..tolong berikan masa untuk aku meluahkan kat kau..dan cuba beri aku peluang..


chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha