Saturday, September 15, 2012

Gembira+Sedih+Sunyi..

hari ni sunyi sangat2..adik aku yang bercuti selama seminggu telah pulang ke singapora balik untuk memulakan tugas dya balik..warghhhh rindu gila kat dya..bukan apa..maw dya ada,ad je dya suruh aku masak..ajak aku p jenjalan..so,lupa sat la masalah aku yang kat makhamah ni..huhuhu..
cute tak kami berdua..hehehe..tapi aku la yang paling comel..tak da sapa nak puji..so,puji dri sendri la kan..hahaha..mak aku pun ikut balik singapora..huhu..ayah aku p genting highland..besa la bawa bas dya p melancong..huhuhu..tgal aku ngan adik aku yang lelaki ni..
dya ni keja p gym ja keja..da p gym p pasang pelamin..huhuhu..huhuhu..rindu balik la kat adik aku yang perepuan tu..susah nak jumpa..huhu..da tu bila balik je...direct nak mkan rendang aku cer tengok ni..cedap tak??
ni rendang rekaan sendri ok..tak cilok mana2 resepi..nak jadi isteri mesti la pandai masak..tapi tak tahu siapa calon suami tu..dalam hati kecil masih lagi aku mengharap dya..hehehe..

ok la..aku nak mandi..nak solat maghrib..
pernah pepatah mengatakan..
kalau kita nak bercinta..bercinta lah dengan org yang bila kita bersama dengan dya..dya selalu mengingatkan kita pada Allah..
teringat seorg kakak yang berada di mekkah..dya selalu ingatkn aku tentang hukum hakam,halal haram dalam agama..alhamdulillah,aku da berubah..menjadi seorg muslimah..insyaAllah..



chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha