Thursday, September 6, 2012

Buat tatapan ANAM..

hahaha..nak tergelak pun ada tajuk ni..seyes ni nak buat pengakuan..huhuhu..walaupun da terlambat kn??huhuhu..

BISMILLAHIROHMANIRRAHIM...

dengan ini saya Aisyah Munirah Bt Musib..mengakui selama 2tahun 8bulan 2hari ni telah memendam rasa sayang,cinta,suka,kagum dengan Mohd Nasir B Haron..walaupun kini dia telah berpunya..biarlah segala rasa ni tersimpan dihati..sekiranya diperlukan..masih ada lagi hati ini untuk memberi segala rasa ini pada dya..

sejak 4 january 2010..tatkala diperkenalkan..aku tertarik dengan senyuman dya..didalam sebuah bilik dya tersenyum pada aku..wahhh!!manis sungguh senyuman itu..hari berganti hari..aku dapat merasai keprihatinan dya bila aku demam..sungguh caring..tak pernah aku dapat rasai keprihatinan sebegitu..bulan berganti bulan..hampir 3 bulan aku berada di situ..akhirnya aku terpaksa akur dengan keputusan angkat kaki..kerana latihan industri aku dah tamat..hari2 terakhir ini aku ingin mendekati dya..tapi apakan daya..dya suka mengasingkan diri..huhuhu..aku kini tidak dapat melihat dya lagi..rindu menguasai hati..tak pa lah..ada hari kita jumpa lagi..

tanggal 3 july 2010..

kakak angkat aku terlihat dya dimuka pintu kapitol..lalu dya ingin megenali beliau..aduh..hancur hati aku..dengan berat,aku memberi numbor dya kat kakak angkat aku..huhuhu..sedih..dengan harapan semoga dya bahagia..walau aku tak dapat dya..hahaha..

dalam meniti kehidupan yang sorg2 ni..berasa sunyi pun ada..org yang kita sayang telah disayangi oleh org lain..tapi apakan daya..sedar siapa diri ni..lansung dya tak pernah nak lihat kat lubuk hati ni..sesungguhnya sehingga sekarang aku mengharap..walaupun dya kini bukan dengan kakak angkat aku..banyak sudah aku juga korbankan ketika mereka bersama..demi dya juga aku buat..aku harap dya boleh anggap aku seorg kawan..bila aku memerlukan dya..walaupun aku ngan dya tak pernah dianggap kawan..sedih pun ada..tapi apakan daya..jodoh tiada..huhuhu..berkawan pun tak pa..boleh sekadar bertanya kabar,hal2 semasa tak menyentuh hal peribadi..berkongsi pendapat..minat..dan apa yang patut dikongsikan..cukup lah kalau dapat macam tu dri seorg kawan..aku terima kenyataan dya bukan dengan kakak angkat aku..dya pernah tanya aku..betul ke yana tu wujud??sesungguhnya yana tu memang wujud..tapi kewujudan dya tak pernah dianggap wujud..kesian dengan dya..demi sebuah hubungan dya sanggup disantau..sanggup menipu demi Mohd Nasir..tapi..semua tu tak dipandang..hanya akan dipandang bila ia tiada disini lagi..aku terkilan dengan sikap lelaki..tapi kenapa aku masih tunggu Mohd Nasir??sedangkn aku tahu hati dya milik org lain..aku percaya qada' dan qadar Allah Taala..aku terima..Dalam Diam Aku Mencintaimu Mohd Nasir..maafkan aku kerana berterus terang..biarlah kau tahu apa yang ada dalam hati aku..sedang saat kau bersama kak yana..aku menderita..kecewa..saat aku menghantar barang2 kepada kau..aku juga tersiksa..kerana aku masih tak dapat nak berterus terang..tapi saat aku berterus terang ni..hati kau telah dimiliki..aku pasrah..sekiranya kau baca nukilan ini..aku harap kau tak memusuhi aku..aku amat menyayangimu..aku berharap kau menegur aku sekiranya kau selisih bersamaku..sesungguhnya kita tidak pernah berdendam..aku juga doakn kau bahagia..tapi sekiranya hati kau kembali dilukai..hubungilah aku..aku juga sanggup mengubati hati kau..cukup lah sekadar hanya kita berdua yang tahu tentang ni..maaf sekali lagi..kerana aku berterus terang..


chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha