Monday, October 10, 2011

MaaFKan Aku..

hari ni aku asa sedih sangat..kakak angkat aku bleh maki hina aku ..jatuh sekali lagi air mata aku..aku tahu..aku pernah jatuh hati dengan kekasih hati nya..tapi mengerti lah..tak mungkin aku ngan dya bersama..kakak ku..blog2 aku yang aku tulis kat sini tak ada kena mengena dengan dya yang masih milik kamu..tak tahu plak dya bleh baca blok ni..aku tulis blog ni untuk lepaskan segala dalam hati aku..kakak..sha dah bertunang..sha tak kan curang dengan org yang setia ngan sha..ckup lah dlu sha bertepuk sebelah tangan..sha sentiasa mendoakan segalanya kebahagian milik kamu..aku nak tengok kamu bahagia...kak yana..sha sumpah sha tak tahu semua blog ni ada buat dya rasa dri dya..semua blog ni sha ada admire kat facebook golden sky(hq artist aneka)redzuan abdullah..yang sha panggil dya abg wan..sha mungkin tak pernah cte kat kak yana..tapi ckup lah..sha pun dah nak benti keja..sha tak jumpa lagi ngan admira tu..


buat abg nasir..ckup lah sha anggap abg nasir macam abg sha sendiri..ya tahu sikit2 abg nasir pun terasa yang kak yana tipu abg nasir..sha sendri pun tak taw semua ni sikit2 ada kena mengena ngan kak yana..sha minta maaf banyak2..jangan sebab kan blog sha ni sha kena maki macam2..pastu korg 2 gaduh..sha minta maaf banyak2..satu hari nnti pasti juga abg nasir jumpa kak yana..sesungguh dya larikan dri tue demi abg nasir..sha terpaksa simpan semua rahsia dya walau sha makan hati..sakit hati..dapat maki2..tapi demi dya untuk dri abg nasir..sama2 kita doa dya selamat dunia akhirat..btw..sama2 lah abg nasir nasihatkan adik2 abg nasir semoga terima dya..


penat sudah aku taip..harap korg dapat maafkan aku..kakak yana..abg nasir..maaf semua ni hanya kebetulan..
chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha