Tuesday, September 6, 2011

aku sayang dya teramat sangat..

aku sayang dya sangat2 lah..tapi aku sukar nk luah kn pada dya..aku hanya cuba kejar bayang-bayang dya selama ni..aku tunggu dya dah 2tahun..aku sanggup jadi admire dya..aku sayang dya..aku suka cara dya..adakah jodoh aku ngan dya??aku masih mengharap dya dalam hidup aku..mna aku pergi..aku buat apa semua ada dya..tapi sampai bila aku nk tipu semua org yang mengatakan aku ngan dya??sedangkan aku ngan dya tak pernah ada apa-apa hubungan..hubungan yang tak pernah aku harapkan..dan sampai bila aku nk tipu dya??huhuhu..tapi aku cuba nak dekat dengan dya..aku nak kuruih..nak diet..aku nak dya buka mata yang teramat sangat..masa aku dapat makian Anak Haram dari ayah aku..dya lah org pertama yang aku critakan..sebab aku sayang dya..aku nak dya org pertama yang tahu..huhuhu..kalau dya baca blog ni..aku harap dya dapat trima aku..aku bersusah kerana dya..maafkan aku......aku buat ini semua kerna bersebab..sebab aku syang dya teramat sangat..
chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha