Monday, November 1, 2010

DeNGaRLaH...

Dunia umpama neraka hidup ibarat layAng-layang..begitu lah hidup aku sekarang...aku tersiksa..aku merana..kebahgiaan yang aku inginkan sampai sekarang tak jua aku temui hingga 20 tahun ni..sampai bila aku harus begini selamanya..Ya Allah...aku mohon segalanya dari Mu..aku telah bersedia dalam segala dugaan mu...aku cemburu dengan kakak ku..walau aku tidak memiliki kakak ku..kini kehadiran diri dia sdan anak dia..membuatkan aku rasa hidup aku dihargai walau tidak pernah orang lain memandang jauh disudut hati aku..kakak ku yang telah memahami aku..mengerti susah senang hidup aku..dan bersyukur aku kerana dianugerahkan seorang anak yang comel...Ahmad Syafi Wadihan..ala2 arab muka dia..aku saying dia dan sentiasa merindui dia..wajahnya yang suci menenangkan aku ..mengembirakan hati aku dan tak mungkin kulepaskan bila ingin berpisah dengan dia..Ya Allah kau bawa lah dan dorong lah Ahmad Syafi Wadihan ke jalan mu yang diberkati..dan menjadi salah sorang tahfiz..doa keluarga dia dan doa aku..beri lah dia kebahgian Mu dan ketenangan bila menganjak dewasa segala yang berlaku hanya ditangan Mu Ya Allah..


chacha

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikom..
Sila Tinggalkan komen Anda Disini..
Satu Pun Jadi Lah..Hehehehe..

Segalanya Tertulis Hanya Terlahir Dari Hati YamashinaShasha